FAQs

Θέλω να γίνω συνεργάτης

Τι είναι το yellowday & Co.;

Το yellowday & Co. είναι η ειδική εφαρμογή του yellowday για τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις. Οι συνεργάτες του yellowday συνδέονται στο λογαριασμό τους στο yellowday & Co. από όπου μπορούν να εξαργυρώνουν τα κουπόνια των πελατών τους.

Πώς γίνομαι συνεργάτης του yellowday;

Συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας ή καλώντας στο 210 389 88 70, μπορείτε να δηλώσετε το ενδιαφέρον σας για συνεργασία με το yellowday και θα επικοινωνήσουμε σύντομα μαζί σας.

Το yellowday απευθύνεται σε όλες τις επιχειρήσεις ή μόνο σε εκείνες που συνεργάζονται ήδη με την Τράπεζα Πειραιώς;

Το yellowday απευθύνεται σε όλες οι επιχειρήσεις. Η επιχείρηση χρειάζεται απλά να τηρεί έναν λογαριασμό στην Τράπεζα Πειραιώς για να πιστώνεται το αντίτιμο των εξαργυρωμένων κουπονιών.

Η επιχείρησή μου είναι νεοσύστατη, μπορώ να συμμετάσχω στο yellowday;

Δεν υπάρχει κάποιος περιορισμός ως προς το χρονικό διάστημα λειτουργίας της επιχείρησης.

Ποιες είναι οι τεχνικές προδιαγραφές που πρέπει να πληροί η επιχείρησή μου για να συνεργαστώ με το yellowday;

Το μόνο που χρειάζεται είναι απλή πρόσβαση στο internet για την on line εξαργύρωση των κουπονιών και την επικοινωνία μέσω e-mail με την Ομάδα Υποστήριξης Συνεργατών. Δεν απαιτείται η κατοχή POS μηχανήματος, καθώς η αγορά του κουπονιού από τον πελάτη πραγματοποιείται μέσα από το www.yellowday.gr.

Πώς θα διαφημιστεί η επιχείρησή μου;

Οι συνεργάτες του yellowday προβάλλονται άμεσα μέσω του www.yellowday.gr. Σε κάθε προσφορά αναφέρεται η περιγραφή των εργασιών της επιχείρησης, το λογότυπό της, καθώς και το link που παραπέμπει στο site της. Επίσης, προβάλλεται και έμμεσα χωρίς κανένα κόστος μέσω των σημαντικών προωθητικών ενεργειών του yellowday, με την αξιοπιστία του Ομίλου της Τράπεζας Πειραιώς.

Πώς και πότε πληρώνομαι;

Τα χρήματα πιστώνονται στον καταθετικό λογαριασμό του συνεργάτη που τηρεί στην Τράπεζα Πειραιώς, την ίδια ή το αργότερο την επομένη εργάσιμη ημέρα της εξαργύρωσης του κουπονιού του πελάτη.

Θα μπορεί η επιχείρηση να βλέπει τις αξιολογήσεις και τα σχόλια των πελατών;

Ναι, θα υπάρχει πλήρης πρόσβαση. Το yellowday δίνει σημαντικά κίνητρα στους χρήστες – πελάτες για να αξιολογούν τους συνεργάτες και να κάνουν σχόλια για τη συνολική εμπειρία εξυπηρέτησής τους. Οι πελάτες αποκτούν αυτή τη δυνατότητα μόνο αφού εξαργυρώσουν το κουπόνι τους.




Είμαι συνεργάτης

Πώς γίνεται η εξαργύρωση των κουπονιών που έχουν αγοράσει οι πελάτες;
Τα κουπόνια μπορούν να εξαργυρωθούν με δύο πολύ απλούς τρόπους:
  • Στο yellowday & Co. καταχωρείτε στο σχετικό πεδίο τον κωδικό του κουπονιού, γίνεται έλεγχος ορθότητας του κουπονιού και αφού επιβεβαιώσετε τα στοιχεία του, το εξαργυρώνετε.
  • Στην ειδική εφαρμογή για κινητά του yellowday & Co., εκτός από την επιλογή καταχώρησης του κωδικού του κουπονιού, μπορείτε επίσης να σκανάρετε το QR Code του κουπονιού και αφού επιβεβαιώσετε την ορθότητα των στοιχείων του, να το εξαργυρώσετε.

Πότε μπορεί ο πελάτης να εξαργυρώσει το κουπόνι που αγόρασε;

Το κουπόνι μπορεί να εξαργυρωθεί αμέσως μόλις αγοραστεί η προσφορά και μέχρι την ημερομηνία λήξης του, η οποία αναγράφεται και πάνω στο κουπόνι.

Πότε μπορεί ο πελάτης να εξαργυρώσει το κουπόνι που αγόρασε;

Το κουπόνι μπορεί να εξαργυρωθεί αμέσως μόλις αγοραστεί η προσφορά και μέχρι την ημερομηνία λήξης του, η οποία αναγράφεται και πάνω στο κουπόνι.

Αν κάποιο κουπόνι έχει λήξει, μπορεί ο πελάτης με κάποιο τρόπο να το εξαργυρώσει;

Όχι, δεν υπάρχει δυνατότητα εξαργύρωσης ληγμένου κουπονιού. Θα υπάρχουν πάντως ειδοποιήσεις στο e-mail του πελάτη που θα του υπενθυμίζουν την ημερομηνία λήξης του κουπονιού του. Το yellowday θα αποστέλλει τόσο στο e-mail όσο και στο κινητό του πελάτη (αν έχει κατεβάσει και το app) ενημέρωση ότι πλησιάζει η ημερομηνία λήξης του κουπονιού. Θα του υπενθυμίζει, έτσι, ότι πρέπει να χρησιμοποιήσει το κουπόνι του πριν τη λήξη ή θα τον ενημερώνει ότι μπορεί να το δώσει σε κάποιον άλλο για να το χρησιμοποιήσει.

Ενημερώνομαι από τον πελάτη για την επιθυμητή ημερομηνία εξαργύρωσης του κουπονιού;

Εξαρτάται από τον τρόπο λειτουργίας του συνεργάτη. Αν απαιτείται προηγούμενη επικοινωνία του πελάτη με το συνεργάτη, θα πρέπει να αναφέρεται στους όρους της προσφοράς.

Τι πρέπει να έχει μαζί του ο πελάτης που θα έρθει να εξαργυρώσει το κουπόνι;

Θα πρέπει να γνωρίζει τον κωδικό του κουπονιού που έχει αγοράσει. Υπάρχει η δυνατότητα να εκτυπώσει το κουπόνι ή να το έχει διαθέσιμο σε ηλεκτρονική μορφή στο κινητό του.

Τι γίνεται σε περίπτωση εξόδων αποστολής των προϊόντων;

Τυχόν έξοδα αποστολής θα πρέπει να αναφέρονται στους όρους της προσφοράς.

Υπάρχει τηλεφωνική γραμμή υποστήριξης εμπόρων;

Μπορείτε να καλείτε στο 210 389 88 70, 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα.

Πώς μπορώ να ανεβάσω νέα πρόσφορα;

Αποστέλλοντας e-mail στην Ομάδα Υποστήριξης Συνεργατών στο partner@yellowday.gr με τα στοιχεία της προσφοράς και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.